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[답변] 문의하신 질문에 대한 답변입니다.

(ip:1.225.216.141)

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  • 작성일 2022-06-02 01:15:51
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반갑습니다. Ledger Korea 입니다  


펌웨어 업데이트후 블루투스 연결이 리셋되는 상황이니 아래 링크를 보고 다시 페어링 

연결하시기 바랍니다.


https://support.ledger.com/hc/en-us/articles/360025864773-Fix-Bluetooth-issues?support=true



아래 방법으로 블루투스 리셋하시고 Ledger Live 에서 기기를 삭제한 후, 

스마트폰 블루투스 설정에서 Nano X 를 삭제한후 다시 처음부터 시도해 보시기 바랍니다.


1. First, let's reset the pairings on your Ledger Nano X:


1. Turn on and unlock your Ledger Nano X.

2. Hold both buttons to access the Control Center.

3. Navigate to the Settings and press both buttons.

4. Press the right button then press both buttons to access the Security menu.

5. Press both buttons to validate Reset pairings.

6. Confirm Reset pairings once more and enter your pin code.


2. Now, remove your Ledger Nano X device from Ledger Live:

1. Open Ledger Live.

2. Click on the Manager.

3. Click on the ellipsis (three dots) next to your Ledger Nano X and tap the red button Remove device


3. Finally, unpair your Ledger Nano X in your smartphone settings:

Open the Settings of your smartphone.

Select Bluetooth.

Search for your Ledger Nano X and tap on it.

Tap Unpair.


감사합니다.

 


[ Original Message ]

렛저 업데이트 이후 


내 자산보기는 도대체 어디서 할 수 있습니까??


갑자기 모바일에서 포트폴리오 보기가 안됩니다.


컴퓨터로 접속 하면 포트폴리오는 잘 나옵니다 


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